Jakość, powtarzalność, opłacalność

Komentarze ekspertów
Wywiad z Agatą Saniecką, specjalistą ds. marketingu i komunikacji w firmie Mikrostyk i jej marki MADevice.

Praca nad automatyzowaniem procesów produkcyjnych to ciągła nauka dla jego twórców. O tym, dlaczego automatyzacja jest alternatywą dla rosnącego braku pracowników na produkcji, i jak nieustannie doskonalić się w swoim fachu, z Agatą Saniecką, specjalistą ds. marketingu i komunikacji w firmie Mikrostyk i jej marki MADevice, rozmawia Anna Zięba.

REKLAMA

​​

AZ: MADevice zajmuje się automatyzacją wszelkich procesów usprawniających linię produkcyjną. Co sprawia największe trudności w automatyzowaniu pojedynczych procesów?

AS: Największa trudność w rozwiązaniach automatycznych to znalezienie złotego środka. Tego pomysłu, który spełni wymogi, rozwiąże problem występujący w procesie produkcyjnym u klienta. W realizacjach, których się podejmujemy, stosujemy rozwiązania, które zostały dokładnie przemyślane i ustalane z inżynierami MADevice oraz klientami. Korzystamy też z kompetencji specjalistów Mikrostyku. Gdy znajdziemy pomysł, kolejnym krokiem milowym jest przeniesienie tej wizji na projekt. Te dwa kluczowe etapy przygotowań do budowania maszyny rzutują na wycenę projektu, kolejne procesy pracy i naturalnie efekt końcowy, czyli wyniki produkcyjne w zakładzie klienta.

Jakie korzyści wynikają z wyboru rozwiązań proponowanych przez MADevice?

Problemy produkcyjne znamy od podszewki. MADevice wywodzi się od firmy Mikrostyk, czyli tłoczni z 50-letnim doświadczeniem. Pocz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy