Efektywna komunikacja wewnętrzna w zakładzie produkcyjnym

Jak wynika z raportu Deloitte Trendy HR 2018, poczta elektroniczna (98%) i telefon (92%) to dwa najczęściej wykorzystywane firmowe kanały komunikacyjne. Ale co jeśli znaczna część zespołu nie posiada służbowego numeru i adresu mailowego – jak chociażby w przypadku dużych zakładów produkcyjnych? Komunikacja online wtedy nie wystarczy, a do gry wchodzą inne narzędzia. Jak je dobrać i dlaczego są one tak istotne?

 

REKLAMA

​​

Nowy program do zgłaszania innowacji, event firmowy, dodatek za rekomendację kandydatów do pracy – przez dział HR (i nie tylko) przechodzi naprawdę sporo ciekawych inicjatyw skierowanych do pracowników. Jaka jest ich rola? Najczęściej chodzi o poprawę warunków pracy, usprawnienie pewnych procesów – po prostu o uatrakcyjnienie i polepszenie codziennego funkcjonowania w firmie. Czy wszystkie wprowadzane pomysły zdają egzamin? Nie. I nie zawsze jest to wina samego rozwiązania – czasami brakuje zwyczajnie odpowiedniego informowania o nim.

Chaos komunikacyjny nie wróży niczego dobrego – stąd tylko krok do snucia plotek, czarnych scenariuszy, a także spotęgowanej obawy zarówno o własne zdrowie, jak i o stabilność zatrudnienia.

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy