Deficyt pracowników spowodował kilka rzeczy. Po pierwsze, firmy zaczęły coraz bardziej dbać o środowisko pracy i dużo bardziej interesować się pod tym kątem techniką. Po drugie, stało się to, co marzyło mi się od początku przygody z utrzymaniem ruchu – stawki pracowników zaczęły iść istotnie w górę, niektórych bardzo mocno. Inżynier mechanik, który 6 lat temu podczas projektu opowiadał mi, jak po pracy u swojego pracodawcy pracuje na drugi etat, ok. 2 miesiące temu powiedział mi, że ma tak dobre warunki finansowe, że dziś pracuje tylko w jednym miejscu. Ile dostaje ofer...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!