Być może jako szefowie spotkaliście się z sytuacjami, w których trudno było uzyskać akceptację pracowników przy okazji wdrażanej zmiany, być może doświadczyliście oporu, narzekania i niechęci podwładnych. Możliwe też, że mimo wcześniejszych zapewnień i deklaracji pracowników o ich zaangażowaniu ostatecznie nie realizowali oni zadań tak, jak byście tego od nich oczekiwali. W tym artykule przedstawimy model angażowania i motywowania pracowników, który został oparty o koncepcję wypracowaną przez zespół kierowany przez prof. Victora Vrooma. Na koniec zaś zaprezentujemy opłacalny (z naszego doświadczenia) algorytm postępowania, pozwalający na przekazywanie trudnych zadań i decyzji w motywujący sposób.
Motywowanie uzależnione od sytuacji
Według prof. Vrooma nie ma jednego, najlepszego stylu zarządzania, a co za tym idzie – motywowania i angażowania pracowników. W zależności od sytuacji, wagi decyzji, kompetencji zatrudn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!