Beyond Relations I Tarkett Orzechowo

Aktualności Automatyzacja i robotyzacja

W drugim filmie z serii „Beyond Relations" prezentujemy naszą współpracę z firmą Tarkett Orzechowo Polska w zakresie usług serwisowych. Dlaczego nasze relacje są beyond, a konserwacja prewencyjna jest zawsze ponad standard?

To wszystko w ramach programu CDM® Complete Drive Management. Podstawą naszego zarządzania konserwacją CDM® jest inwentaryzacja istniejących komponentów techniki napędowej (w obrębie maszyny lub w magazynie) oraz zapisanie jej wyniku w bazie danych online. Centralna rejestracja wszystkich danych tworzy optymalne warunki do oszacowania oraz zaplanowania niezbędnych w danym czasie prac konserwacyjnych. Wymagane działania, takie jak konserwacja i naprawy, wskazywane są przez bazę danych.

REKLAMA

​​

Obejrzyj film z firmy Tarkett Orzechowo

W taki właśnie sposób możliwe jest zdefiniowanie oraz zoptymalizowanie indywidualnych scenariuszy w zakresie konserwacji poszczególnych napędów. Oczywiście możliwy jest również bezpośredni transfer danych z bazy danych CDM® do SEW-EURODRIVE. Dzięki temu nasi pracownicy serwisowi będą mogli zadbać o to, aby zawczasu zidentyfikować i zredukować ryzyko wystąpienia usterek. A Państwo dzięki naszym usługom zarządzania konserwacją CDM® będą mogli całkowicie skoncentrować się na wykorzystaniu wydajności dostępnych maszyn i urządzeń.

W zakresie zapewniania dostępności maszyn system CDM® obejmuje całą paletę usług:

  • Rejestrację napędów oraz falowników wraz z oceną stanu (dotyczy również produktów innych firm)
  • Strukturyzację oraz regulację istniejących urządzeń techniki napędowej
  • Udostępnianie online danych dotyczących napędów i falowników
  • Oznakowanie napędów oraz falowników w celu jednoznacznej i szybkiej identyfikacji - również w zakresie Infolinii serwisowej 24h
  • Indywidualne doradztwo mające na celu optymalizację koncepcji konserwacyjnych dla poszczególnych komponentów techniki napędowej, ale również w odniesieniu do aspektów takich jak oszczędność energii, analizy stanu napędu czy optymalizacja gospodarki magazynowej

(Źródło: SEW-EURODRIVE)

Przypisy