Customer service w przemyśle: to nie procedura – to kultura

Zarządzanie

Jako MAAG Polska zbudowaliśmy pozycję lidera w branży obrzeży meblowych, bazując nie tylko na wysokiej jakości produktu, ale właśnie na dobrym customer service. Od pierw- szego kontaktu aż po dostawę – stawiamy na szybkość, dostępność i ludzkie podejście.

Już 20 lat temu, kiedy standardem były kilkudniowe terminy realizacji, postawiliśmy na ekspresową logistykę i dostawy w 24 godziny. W naszej firmie zamówienie złożone do godziny 14:00 jest wysyłane jeszcze tego samego dnia i trafia do klienta następnego ranka. Dzisiaj to może wydawać się standardem, ale wtedy, gdy rozpoczynaliśmy działalność, była to innowacja, która zrewolucjonizowała komfort współpracy. Klienci dostawali towar następnego dnia – szybko, pewnie i niezawo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy