Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

22 lipca 2022

Rozwój rozwiązania systemowego NORD LogiDrive

0 97

NORD DRIVESYSTEMS rozszerza swoją udaną koncepcję LogiDrive o nowe rynki i produkty, aby zapewnić dodatkowym aplikacjom dostęp do zalet standardowych, zoptymalizowanych pod kątem przemysłu wersji motoreduktorów. Dzięki nowej rodzinie produktów LogiDrive ta niemiecka firma oferuje szerokie portfolio idealnie dopasowanych rozwiązań napędowych, które spełniają wiele różnych wymagań i celów – czy to w zakresie efektywności energetycznej, redukcji wersji, opłacalności czy elastyczności.

Przyjazna dla użytkownika technologia plug-and-play

Wszystkie systemy LogiDrive są wydajne i niezwykle łatwe w utrzymaniu i instalacji dzięki technologii plugand- play. Cały system ma konstrukcję modułową, dzięki czemu wszystkie elementy techniki napędowej mogą być indywidualnie serwisowane. Minimalizuje to koszty konserwacji i napraw. Wszystkie połączenia są wykonywane za pomocą prostych wtyków, a zintegrowane przełączniki serwisowe i ręczne przełączniki sterujące zapewniają wysoki poziom łatwości obsługi. NORD dostarcza również kable. W ten sposób eliminuje się potencjalne źródła błędów i ułatwia uruchomienie. Kompaktowa konstrukcja oszczędza miejsce i jest lekka dzięki aluminiowej obudowie. Dzięki konstrukcji zastosowanych silników i pracy w połączeniu z falownikiem ten sam wariant silnika może być powszechnie stosowany na całym świecie.

Optymalne rozwiązanie dla każdego zastosowania

Nowa przestrzeń rozwiązań LogiDrive obejmuje następujące wersje motoreduktorów:

LogiDrive dla poczty, centrów dystrybucji paczek i lotniska
• Rozwiązanie zaawansowane: silnik synchroniczny IE5+ i dwustopniowa przekładnia walcowo-stożkowa lub DuoDrive plus przetwornica częstotliwości NORDAC LINK zainstalowana blisko silnika.
• Rozwiązanie podstawowe: silnik asynchroniczny IE3, dwustopniowa przekładnia stożkowa i przetwornica częstotliwości NORDAC FLEX

LogiDrive dla magazynów
• Rozwiązanie zaawansowane: silnik synchroniczny IE5+ (wentylowany lub niewentylowany), dwustopniowa przekładnia stożkowa i przetwornica częstotliwości NORDAC ON+ ze zintegrowanym wieloprotokołowym Interfejsem Ethernet
• Rozwiązanie podstawowe: Stałe kombinacje silnik-przetwornica składające się z silnika asynchronicznego IE3 (87 Hz) i przetwornicy częstotliwości NORDAC ON ze zintegrowanym wieloprotokołowym interfejsem Ethernet plus przekładnia ślimakowa

Cała koncepcja została zaprojektowana z myślą o optymalnej wydajności i możliwie największej przyjazności dla użytkownika. Wykorzystując wysoką przeciążalność silników i szeroki zakres regulacji systemu, wszystkie rozwiązania są indywidualnie dostosowywane do każdego klienta i specjalnie zaprojektowane do indywidualnego zakresu obciążenia.

Przypisy