Dołącz do czytelników
Brak wyników

Komentarze ekspertów

30 maja 2022

Usługi EMS – czy wysoki stopień standaryzacji i automatyzacji pozwoli na masową personalizację?

0 81

Przemysł 4.0 zmienia paradygmat ery Forda. Nowe technologie pozwalają spełniać wymagania klientów i dostosowywać produkty, wytwarzane na tej samej linii produkcyjnej, poprzez elastyczne procesy, automatyzację, robotykę i sztuczną inteligencję. Firmy świadczące usługi EMS mogą dzięki temu działać lepiej, szybciej i bardziej elastycznie. Ponieważ trend masowej personalizacji widać także w tym obszarze, nie pozostaje im nic innego, jak dostosować się do wymagań rynku.

Aby otrzymać urządzenie elektroniczne na zamówienie i być konkurencyjnym, firmy wcale nie muszą produkować w Chinach. Na rodzimym rynku firm świadczących usługi EMS coraz więcej przedsiębiorstw dąży do uzyskania doskonałości operacyjnej i traktuje to jako coś więcej, niż tylko podążanie za procesem. – To filozofia, której musimy przestrzegać, koncentrując się na sposobie myślenia i wytycznych, a nie na zasadach – mówi Łukasz Samson, Dyrektor Operacyjny z firmy Fitech. – Dbanie o klienta wykracza daleko poza doskonałość operacyjną. Liczy się elastyczność, empatia, lata doświadczenia zdobytego w projektowaniu i produkcji oraz postawa „can-do" – dodaje. Dla EMS-ów osiągnięcie tych celów jest możliwe m.in. dzięki wysokiemu stopniowi standaryzacji i automatyzacji.

Rozwiązania custom made a produkcja kontraktowa

Usługi EMS oznaczają pracę z często zmieniającymi się wymaganiami i środowiskami oraz modyfikacjami w zakresie BOM (ang. Bill of Materials). – W...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy