Już dziś wiemy, że epidemia koronawirusa wstrząsnęła rynkiem pracy – ale jak mocno? Według wstępnych szacunków pracę może stracić od 500 tys. do ponad miliona Polaków. Co obecna sytuacja oznacza dla pracodawców i ich dotychczasowych działań w obszarze Employer Brandingu? Pierwszą radą wymienioną w raporcie „Employer branding – w trakcie kryzysu i po nim” jest to, by firma nie przestawała komunikować.
— Kryzysy przychodzą i odchodzą, ważne jest nie tylko, to w jaki sposób przez nie przejdziemy, ale też to jakim wizerunkiem nasza firma będzie się cieszyć zarówno w trakcie epidemii, jak i po jej opanowaniu. Dlatego warto pozycjonować się jako bezpieczny, stabilny i godny zaufania pracodawca. Jeśli wiemy co chcemy przekazać nie powinniśmy rezygnować z kampanii digital, tylko ...
Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem