Dołącz do czytelników
Brak wyników

Komentarze ekspertów

24 kwietnia 2020

Jak się komunikować w czasach kryzysu?

0 76
Raport ekspercki „Employer branding w trakcie kryzysu i po nim” mówi o tym jak budować wizerunek pracodawcy zarówno w ciężkich czasach, jak i w okresie prosperity. Opracowanie przedstawia zestaw dobrych praktyk, rad oraz narzędzi, które pomogą nie tylko w zrozumieniu roli employer brandingu dla firmy, ale również na efektywną zmianę dotychczasowej komunikacji na lepsze. Materiał przygotował zespół specjalistów - Maja Gotowska, autorka bloga Gojtowska.com, Karol Szczawiński oraz Przemek Boruciński z agencji kreatywnej Uszka w Barszczu, a także Michał Wełna z domu mediowego Czarna Owca.

Już dziś wiemy, że epidemia koronawirusa wstrząsnęła rynkiem pracy –  ale jak mocno? Według wstępnych szacunków pracę może stracić od 500 tys. do ponad miliona Polaków. Co obecna sytuacja oznacza dla pracodawców i ich dotychczasowych działań w obszarze Employer Brandingu? Pierwszą radą wymienioną w raporcie „Employer branding – w trakcie kryzysu i po nim” jest to, by firma nie przestawała komunikować.

Kryzysy przychodzą i odchodzą, ważne jest nie tylko, to w jaki sposób przez nie przejdziemy, ale też to  jakim wizerunkiem nasza firma będzie się cieszyć zarówno w trakcie epidemii, jak i po jej opanowaniu. Dlatego warto pozycjonować się jako bezpieczny, stabilny i godny zaufania pracodawca. Jeśli wiemy co chcemy przekazać nie powinniśmy rezygnować z kampanii digital, tylko ...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy