Na targach InnoTrans 2014 NSK przedstawi m.in. łożyska wykorzystywane w silnikach trakcyjnych. Pośród nich będą łożyska izolowane z ceramiczna powłoką zewnętrzną w celu zapobiegania korozji elektrycznej, a także łożyska z powłoką ze wzmocnionej żywicy PPS. Wszystkie produkty posiadają wysoką wydajność, niezawodność i długie interwały serwisowe nawet w ekstremalnych warunkach występujących w przemyśle kolejowym.
REKLAMA
Problemy związane z eksploatacją łożysk w branży kolejowej
W wielu nowych pociągach stosowane są silniki trakcyjne prądu przemiennego sterowane za pomocą falowników. W porównaniu z konwencjonalnym silnikiem prądu stałego, silnik prądu przemiennego nie posiada komutatora i szczotek, dzięki czemu możliwe jest osiąganie dużych prędkości oraz długa, bezobsługowa praca. Wraz z przyjęciem się silników trakcyjnych prądu przemiennego, od łożysk silników zaczęto wymagać dłuższych o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!