Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

11 kwietnia 2016

Optimize!

0 90
Nowy slogan i logo firmy Softing podkreślają jej wartość oferty na przyszłość.

Firma Softing, międzynarodowy producent sprzętu i oprogramowania do implementacji i poprawy wydajności procesów wymiany danych w aplikacjach z sektora motoryzacyjnego, produkcji przemysłowej i sieci IT, ujawnia elementy nowego wizerunku korporacyjnego.

Wraz z publikacją raportu finansowego za 2015 rok, firma Softing wprowadza nowy wizerunek korporacyjny, wyrażony przez nowe logo i slogan.

“Wraz z rosnącym znaczeniem firmy Softing na rynku międzynarodowym oraz rozszerzeniem w ostatnim czasie jej wiedzy fachowej i oferty usług, odczuwamy potrzebę uaktualnienia naszego wizerunku,” powiedział Dr. Wolfgang Trier, prezes Softing Group, wyjaśniając motywy przeprowadzanych zmian.

We współpracy ze znanym strategiem marketingowym Günterem Käferem, opracowaliśmy nową tożsamość marki odzwierciedlającą status firmy oraz jej rozszerzone portfolio usług. Odnosi się to do wszystkich działów i b...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy