Dołącz do czytelników
Brak wyników

RWE Polska po raz trzeci laureatem Superbrands

Artykuł | 24 listopada 2015 |
0 128
Spółkę wyróżniono w kategorii Business Superbrands 2015/16 klasyfikującej najsilniejsze marki biznesowe w Polsce.

RWE Polska, otrzymała tytuł Business Superbrands 2015/16. Spółka została sklasyfikowana wśród najsilniejszych marek biznesowych w kategorii „Energetyka, Surowce, Paliwa”. Wcześniej RWE Polska otrzymała nagrodę w tej kategorii dwukrotnie: w 2011 oraz 2014 roku.

"Jest nam niezmiernie miło, że czołowi przedstawiciele środowiska biznesowego w Polsce już po raz trzeci uznali RWE za markę wyróżniającą się na tle konkurencji pod względem jakości brandingu, produktów i usług, relacji b2b, a także prowadzonych działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu” - powiedział Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu RWE Polska. „Marka RWE Polska jest dla nas spełnioną obietnicą profesjonalnej obsługi Klientów i nowoczesnego partnerstwa, pozwalającego na bezpieczne zmierzanie branży energetycznej ku przyszłości” - dodał Janusz Moroz.

Nagroda Business Superbrands 2015/16 wpisuje się w kluczowe wartości RWE: otwartość, profesjonalizm i innowacyjność. RWE konsekwentnie dba o markę, zgodnie ze swoim mottem „the energy to lead”, stale dąży do wzmocnienia pozycji lidera innowacyjnych rozwiązań w obszarze obsługi. Jako pierwsza na rynku zrealizowała kampanię społeczną zachęcającą do oszczędzania energii elektrycznej „Świadoma Energia”. RWE przeprowadziła również pierwszą sprzedażową kampanię marketingową w Polsce, skierowaną do firm i jako pierwsza na rynku oferuje również całodobową infolinię w sektorze elektroenergetycznym. Firma stawia na in...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy