Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wydarzenia

7 kwietnia 2020

FANUC Polska uruchamia cykl spotkań online

0 74
Polski oddział FANUC dostosowuje standardy obsługi klienta do nowej sytuacji rynkowej.

Wprowadzenie stanu epidemii w Polsce i innych krajach Europy wiąże się z szeregiem ograniczeń m.in.: wprowadzeniem zakazu opuszczania określonych miejsc, zamykaniem instytucji oraz zakładów pracy. Priorytetem staje się ochrona zdrowia pracowników firm, ich klientów i partnerów biznesowych. Firma FANUC Polska wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom rynku uruchamia, w oparciu
o dostępne kanały komunikacji online, cykl interaktywnych spotkań online, umożliwiający specjalistom technicznym i doradcom w zakresie nowych projektów pozostanie blisko potrzeb klientów.

W ciągu ostatnich dni i tygodni firma FANUC podjęła szereg kroków zapewniających podtrzymanie działalności operacyjnej, a także zapewnienie klientom najwyższych możliwych standardów obsługi. Jednocześnie uruchomiono procedury zapewniające ochronę zdrowia pracowników, klientów oraz partnerów współpracujących z firmą zarówno na rynku globalnym, jak i na poszczególnych rynkach lokalnych.

Dziś przyszedł czas na kolejne kroki, które umożliwią jeszcze szersze wsparcie klientów w trudnym okresie rozprzestrzeniania się pandemii COVID – 19.

Współpraca i inwestycja w przyszłość

FANUC Polska proponuje klientom wspólne wykorzystanie czasu kwarantanny na przygotowanie się na no...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy