Kluczowym aspektem dla utrzymania ruchu są wygoda, szybkość i skuteczność działania, dlatego SEW postanowił zdigitalizować wiele usług i procesów by mieć do nich dostęp poprzez smartfona.
Przykłady aplikacji:
REKLAMA
✓ Skanujesz smartfonem kody QR na produktach i od razu otrzymujesz dostęp do danych technicznych, dedykowanej dokumentacji, rysunków technicznych oraz wykazu części, a także dostęp do całodobowego wsparcia i możliwość zamówienia części zamiennych – idealne rozwiązanie, gdy jesteś na hali i sprawdzasz stan instalacji.
✓ Usługa DPC, dostępna na portalu Online Support, pozwala z kolei złożyć zamówienie na części zamienne, które od razu trafia do realizacji i jest wysyłane na nasz koszt, co bezpośrednio przekłada się na Twój zysk - dzięki temu zmniejszasz koszty i optymalizujesz procesy.
✓ Funkcjonalność „Części zamienne i akcesoria” oferuje podgląd magazynowy części oraz indywidualne ceny w procesie zamawiania części zamiennych, zamienników produktu oraz akcesoriów do falowników. Praktyczne rozwiązanie, które redukuje czas naprawy.
✓ Cyfrowa konserwacja prewencyjna - dzięki tym appkom urzytkownik ma na swoim smartfonie szybki i wygodny dostęp do informacji oraz usług serwisowych. Dzięki DriveRadar® IoT App otrzyma wsparcie w zakresie instalacji, uruchomienia, konserwacji oraz diagnostyki błędów w naszych przekładniach.
Więcej na specjalnie przygotowanej stronie