Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wydarzenia

5 maja 2016

Synergy Days 2016: jak wybierać rozwiązanie IT?

0 100
Trzy dni, dwa miasta, 500 uczestników.

Dostawcy zaawansowanych rozwiązań IT z Polski i zagranicy oraz kadra menedżerska polskich przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 100 osób. Tak w skrócie wygląda plan tegorocznych Synergy Days, wydarzenia organizowanego przez należącą do BPC Group firmę Synergy Poland.

Synergy Days to ogólnopolskie forum wymiany informacji pomiędzy kadrą decyzyjną dużych i średnich przedsiębiorstw, a dostawcami rozwiązań informatycznych. Tegoroczna edycja wydarzenia zgromadzi około 500 uczestników, w tym kilkuset menadżerów z terenu całej Polski, którzy planują inwestycje w nowoczesne systemy IT. Synergy Days 2016 zorganizowane zostanie pod hasłem przewodnim: „Rozwiązania IT w Polsce: jak wybierać?”. Tegoroczne wydarzenie będzie rozłożone na 3 dni – spotkania w dniach 14-15 czerwca odbędą się w hotelu Venecia Palace pod Warszawą, a 16 czerwca przedsiębiorcy i dostawcy spotkają się w Hotelu Lenart w Wieliczce koło Krakowa.

Pierwszego dnia będzie miał miejsce międzynarodowy panel dyskusyjny z udziałem zagranicznych producentów i dostawców systemów IT, którzy planują wejście na polski rynek. To spotkanie zorganizowane zostanie w ramach prowadzonego przez Synergy Poland cyklu „IT Business in Poland”, którego celem jest pomoc zagranicznym dostawcom i producentom systemów w rozpoczęciu oraz prowadzeniu działalności na polskim rynku. Kolejne dwa dni będą miały format konferencji. W jej trakcie przewidziane są spotkania przedsiębiorców z dostawcami – przedstawiciele polskich firm będą mogli zapoznać się z ponad 80 zaawansowanymi systemami IT przeznaczonymi dla biznesu w obszarze zarządzania organizacją lub jej strategicznymi obszarami (produkcja, logistyka, a...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy