Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności , Automatyka i napędy

5 lipca 2021

Nowa usługa dla Klientów serwisu SEW-Eurodrive – zyskasz czas i pieniądze

0 45

W tym roku SEW-Eurodrive Polska obchodzi 25-lecie pod hasłem „Beyond – zawsze ponad standard”. To najlepszy czas, by wprowadzić kolejną ponadstandardową usługę dla Klientów serwisu, dzięki której zyskają oni więcej czasu na rozwój swojego biznesu oraz zaoszczędzą cenny czas.

Najnowsza usługa to Digital Process Chain (DPC), która idealnie wpisuje się w prowadzoną przez SEW-Eurodrive i zakrojoną na szeroką skalę strategię digitalizacji produktów, procesów i usług. DPC dostępne jest dla użytkowników portalu Online Support, którzy dzięki niemu mogą m.in. składać zamówienia, pobierać materiały techniczne (np. rysunki CAD), śledzić status realizacji czy też zdalnie usuwać usterki – to wszystko oczywiście dostępne jest online przez 24/7.

DPC jeszcze bardziej poszerza możliwości Online Support - w jaki sposób? DPC pozwala złożyć zamówienie, które od razu trafia do realizacji i jest wysyłane do Klienta (jeśli produkt jest w magazynie). Co ważne, każde zamówienie przez DPC...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy