Jak budować wizerunek pracodawcy w nowej rzeczywistości?

Artykuły
Od lutego świat wstrzymuje oddech w oczekiwaniu na skutki kryzysu związanego z epidemią koronawirusa. Nie każdą branżę dotknie (lub dotknął) on w równym stopniu.

Jednak nawet te sektory, dla których czas pandemii stał się okresem prosperity, z pewną ostrożnością patrzą w przyszłość. Efektem jest zmiana podejścia do niektórych elementów strategii biznesowych, w tym zwłaszcza do employer brandingu. Bo czy budowanie wizerunku pracodawcy w obecnych czasach ma sens? Oczywiście, że ma!

REKLAMA

​​

Kryzys na rynku pracy, przynajmniej w niektórych sektorach, już jest rzeczywistością, choć po fali wzrostu bezrobocia na początku epidemii w czerwcu sytuacja nieco się ustabilizowała. Nie oznacza to jednak, że po wakacjach, a zwłaszcza w związku z przepowiadaną drugą falą epidemii, ryzyko utraty pracy nie wróci. W jaki sposób pracodawcy, w tak trudnej sytuacji, mogą dbać o swój wizerunek?

Prawda zawsze zwycięża

Niepewność jest zawsze gorsza niż najtrudniejsza prawda. Demotywuje, wzmaga stres, tworzy nieprzyjazną atmosferę, która godzi w wizerunek pracodawcy. Dlatego lepszą strategią, zarówno z punktu widzenia pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy