Jednak nawet te sektory, dla których czas pandemii stał się okresem prosperity, z pewną ostrożnością patrzą w przyszłość. Efektem jest zmiana podejścia do niektórych elementów strategii biznesowych, w tym zwłaszcza do employer brandingu. Bo czy budowanie wizerunku pracodawcy w obecnych czasach ma sens? Oczywiście, że ma!
REKLAMA
Kryzys na rynku pracy, przynajmniej w niektórych sektorach, już jest rzeczywistością, choć po fali wzrostu bezrobocia na początku epidemii w czerwcu sytuacja nieco się ustabilizowała. Nie oznacza to jednak, że po wakacjach, a zwłaszcza w związku z przepowiadaną drugą falą epidemii, ryzyko utraty pracy nie wróci. W jaki sposób pracodawcy, w tak trudnej sytuacji, mogą dbać o swój wizerunek?
Prawda zawsze zwycięża
Niepewność jest zawsze gorsza niż najtrudniejsza prawda. Demotywuje, wzmaga stres, tworzy nieprzyjazną atmosferę, która godzi w wizerunek pracodawcy. Dlatego lepszą strategią, zarówno z punktu widzenia pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!