Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dostawca części to za mało

Artykuł | 7 stycznia 2021 | NR 6
58

Budowanie partnerstwa w zakresie utrzymania ruchu na przykładzie firmy Inter Cars S.A.

 

POLECAMY

Firmy działające na rynku części i usług dla działów utrzymania ruchu zmuszone są do poszukiwania nowych pomysłów, które sprawią, że ich oferta zostanie dostrzeżona przez potencjalnych klientów. Cena przestaje być najważniejszym kryterium decydującym o zaistnieniu na polskim rynku. Obserwujemy, że coraz częściej liczą się także kompetencje dostawców i tzw. wartość dodana, którą otrzymuje klient, decydując się na partnerską współpracę z wybranym dostawcą. Działalność firmy Inter Cars S.A. (a konkretnie działu Przemysł wchodzącego w skład Grupy Inter Cars) jest przykładem tego typu podejścia do biznesu związanego z utrzymaniem ruchu.

 

BYĆ PARTNEREM, NIE HANDLARZEM

W odróżnieniu od części motoryzacyjnej Inter Cars Przemysł nie jest liderem rynku dostawców dla utrzymania ruchu i m.in. z tego powodu firma poszukuje własnej drogi. – Nie chcemy być postrzegani przez klientów jako jedna z wielu firm handlowych. Dążymy do bycia partnerem dla naszych klientów zapewniającym wsparcie i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładzie produkcyjnym. Podkreślmy, że chodzi o problemy związane nie tylko z dostarczaniem części – mówi Tomasz Kuter, dyrektor filii Inter Cars Przemysł.

Wśród propozycji wychodzących poza standardową formę bycia dostawcą części jest oferowanie szeregu usług technicznych dedykowanych dla zakładów przemysłowych, takich jak filtracja olejów, regeneracja elementów automatyki i inne.

 

WIEDZA I KNOW-HOW – BEZCENNE

Drugim ważnym obszarem działalności firmy jest rozwój kompetencji w dostarczaniu kluczowych grup produktów. Systematycznie rozwijane są relacje z producentami standardowych części związanych np. z pr...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy